Klachtenprocedure
RecreatieVerzekeringen.nl hecht waarde aan een goede relatie met haar klanten. Onze dienstverlening is erop gericht om deze goede relatie in stand te houden. Toch kan het voorkomen dat u ontevreden bent over de dienstverlening van RecreatieVerzekeringen.nl. Bent u niet tevreden dan kunt u een klacht indienen.
Een klacht indienen
U kunt uw klacht telefonisch, schriftelijk of digitaal indienen. Vermeld bij de omschrijving van uw klacht altijd uw naam, adres, woonplaats, telefoonnummer, polis- of schadenummer en een omschrijving van uw klacht. U kunt uw klacht voorleggen aan:
RecreatieVerzekeringen.nl
B.S.F. von Suttnerstraat 17
9728 WZ GRONINGEN
E-mail: info@recreatieverzekeringen.nl
Telefoon: 085 - 0027540
Binnen 5 werkdagen bevestigen wij de ontvangst van uw klacht. Binnen 10 werkdagen na ontvangst van uw klacht sturen wij u een inhoudelijke reactie. Mochten wij meer tijd nodig hebben om inhoudelijk op uw klacht te reageren, dan brengen wij u daarvan op tijd op de hoogte.
Voor het versturen van uw klacht kunt u ook gebruik maken van het contactformulier. U vindt het contactformulier door hier te klikken.
Kifid
Mocht het oordeel van RecreatieVerzekeringen.nl onverhoopt niet tot uw tevredenheid stemmen, kunt u zich wenden tot:
Stichting Klachteninstituut financiële dienstverlening (Kifid)
Postbus 93257
2509 AG DEN HAAG
Telefoon: 070 - 333 89 99
Website: www.kifid.nl